Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.

Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.
"Cinstesc in tine locul unde isi are originea intregul univers. Daca te afli in acel loc in tine si eu sunt in acel loc in mine, inseamna ca suntem un intreg". Namaste tuturor!

11 mar. 2010

Poezie, poezie

Cum faci
de G. Sandu

 

in potopul de ganduri
vreau... sa-ti strang iubirea
sa-ti cant dorinta
am nevoie... de tine
ca primavara de soare
ca fluturele de-o floare...
cum faci sa ma indragostesti de tine?
cum fac sa te indragostesc de mine?



in vis am nevoie de tine
in gand sunt dependenta de tine
cum faci sa ma indragostesti de tine?
cum fac sa te indragostesc de mine?



iubire...
dragostea mea este
setea de tine
ploaia de argint ce ne topeste
vantul iubirii ce ne poarta pe aripile norilor
si plang ploaia.
cum faci sa ma indragostesti de tine?
cum fac sa te indragostesc de mine?



timpul topeste fuga iubirii
ploaia de argint timpul iubirii
mahnita pe timpul ploios
pe ploaia de argint
salut norii ce trec, alungand dragostea noastra
cum faci sa ma indragostesti de tine?
cum fac sa te indragostesc de mine?



te iubesc pentru ca
norii din inima mea si buzele tale
respira aerul tau
devin una cu tine
iar eu...
cum fac sa ma indragostesc de tine?
cum fac sa te indragostesc de mine?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Impresiile tale:

SOGNI BLU