Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.

Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.
"Cinstesc in tine locul unde isi are originea intregul univers. Daca te afli in acel loc in tine si eu sunt in acel loc in mine, inseamna ca suntem un intreg". Namaste tuturor!

20 mar. 2010

In cautarea Eului

Stiu cine esti....
de G. Sandu


nu vreau sa-ti rasfoiesc gandurile
in simtirea noptii reci.
nu vreau ca razele lunii
sa alunge marea fara valuri.
vreau doar sa deschid orizontul inghetat,
iar luna, albita de ganduri adunate,
sa rasfoiasca prin sufletul tau
in cautarea zborului surd...


vreau doar sa-ti simt gandurile!
iar aerul cald al vietii
sa ma intrebe neincetat
stii cine sunt?
iar aripile iubirii
sa-mi zboare in vis
sa-mi inalte dragostea
in infinitul sufletului
ca sa-mi pot spune
stiu cine esti...
tu esti eu, iar eu sunt tu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Impresiile tale:

SOGNI BLU