Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.

Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.
"Cinstesc in tine locul unde isi are originea intregul univers. Daca te afli in acel loc in tine si eu sunt in acel loc in mine, inseamna ca suntem un intreg". Namaste tuturor!

12 mar. 2010

Chestii care ma irita de mor

Analfabetii, agramatii si toate derivatele lor.
Astazi, fiind in prima zi de concediu, mi-am aruncat si eu putin ochii pe net... unde ce sa vezi... articole ce acopereau toate domeniile... si analfabeti care-si dadeau cu parerea pe marginea lor... oh my God...
Imi vine sa mor cand il aud pe X-ulete ca intr-o propozitie cu 5 cuvinte, 3 le greseste si mai pune si virgula intre subiect si predicat. Poate sunt putin ipocrita, dar nu-mi pica tocmai bine cand un terchea-berchea cu 1 clasa mai mult decat trenu’ vine si o face pe filosofu’ si-ti rade in fata... Lasand modestia la o parte, poate nu sunt eu de la Academia Romana, dar 16 ani de scoala, prin tara si straiatate, ma fac uneori, sa ma scarbesc de ceea ce vad si aud prin jurul meu.
Este drept, o mai comit si eu, 80% din cazuri cand sunt foate obosita, 10% din neatentie si 10%, ca sa fie echitate, din prostie. Dar cand tu „cobori jos” si „urci sus” de 100 de ori pe zi, incepi toate propozitiile cu „deci” si spui ca trebuie sa „scriti”, iar daca nu „sti” ceva sa cereti ajutor... spune-mi tu cititorule, care stai acum si lecturezi randurile astea, daca nu-ti vine sa urli...
Te loveste in moalele capului atunci cand auzi „tu sti ca...” sau „mai este foi” (la naiba sa le ia de foi „ca este multe ele”)... Trebuie trimis/a in padure sa se alinieze suratelor necuvantatoare, mare favoare ne-ar face!
Apropo de cuvinte prost amplasate... De 8 martie, maoritatea doamnelor si domnisoarelor pe care le cunosc s-au dus in diferite „locatii” pentru a vedea diversi indivizi agitandu-si posterioarele date cu ulei parfumat... total disgratios... Ok, s-au dus in „locatii” ele... la un simplu search pe „goagle” gasim urmatoarea explicatie: locatie = Chirie plătita pentru un lucru luat în folosinta/inchiriere... deci, nu inseamna „loc”, cum nici „irefutabil” nu inseamna „ne...”. Daca mai vine cineva la mine sa-mi spuna „sti, nu vrei sa cobori jos sa bem o cafea”... ma urc pe pereti... nu mai vorbesc cu nimeni decat cu cei care stiu sa lege minim 6-9 cuvinte intr-o propozitie si care au ceva de comunicat.

Gata.... m-am eliberat.... am avut o zi prea relaxanta....

2 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

cat de adevarat:D

picturilacomandaPSG spunea...

Ciao Iony,
deh... concediu, mai degraba chin, tot cu "c" incepe... pe ei ii las sa "urce sus" si sa "coboare jos" ori de cate ori doresc, e la libera alegere....
un lucru imi lipseste sa-l vad live... :))
Pup

Trimiteți un comentariu

Impresiile tale:

SOGNI BLU