Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.

Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.
"Cinstesc in tine locul unde isi are originea intregul univers. Daca te afli in acel loc in tine si eu sunt in acel loc in mine, inseamna ca suntem un intreg". Namaste tuturor!

12 mar. 2010

love poem

miezul noptii
de G. Sandu

 

vreau sa-mi spui
te mai gandesti la mine?
imi bate in piept
durerea surda a inimii si...
...nu mai inteleg nimic...
cand iti vorbesc nu ma auzi,
dar vreau, vreau sa stiu
la apusul zilei, cand rasare luna,
te mai gandesti la mine?

spune-mi, ma cauti
acolo unde gandul
cauta sa te gaseasca
spune-mi,
vei naste asa cum naste dragostea?

la miezul noptii sa-mi spui ca ma iubesti,
sa-mi strangi inima cu iubirea ta
sa-mi spui ca esti al meu,
sa ma strangi la inima ta
iar la apusul lunii, cand rasare ziua,
sa-mi spui, te mai gandesti la mine?

1 comentarii:

picturilacomandaPSG spunea...

"Ti cercherò dove il pensiero travolto da un onda va a fondo dentro l'anima e la barriera rialzata da tempo non sembra avere limiti"

"Te voi cauta acolo unde gandul rapus de un val strapunge inima iar bariera ridicata de timp pare sa nu aiba limite"...
Gigi Finizio, Ti chercherò

Trimiteți un comentariu

Impresiile tale:

SOGNI BLU