Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.

Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.
"Cinstesc in tine locul unde isi are originea intregul univers. Daca te afli in acel loc in tine si eu sunt in acel loc in mine, inseamna ca suntem un intreg". Namaste tuturor!

12 mar. 2010

Poem

Spune-mi
de G. Sandu

merg mai departe
unde? nu stiu!
vreau sa te vad,
sa te simt,
imi lipsesti.
nu am sens
nu vreau sa merg mai departe!
vreau sa te iubesc,
sa te schimb,
sa ma iubesti,
vreau... dar...
merg mai departe!

viata mi-o schimb eu
viata care m-a dezamagit,
viata fara tine.
spune-mi,
cine sunt pentru tine?
spune-mi,
ce insemn pentru tine?
spune-mi,
cum sa-mi schimb viata ?
spune-mi,
cum va fi ea fara tine?
spune-mi ca nu ma lasi
schimba-mi viata cu tine
iubeste-ma!
spinul iubirii tale
imi strapunge lacrimile
si...
vreau sa te iubesc,
sa te schimb,
sa ma iubesti.
cum va fi viata fara tine?
spune-mi ca nu ma lasi
schimba-mi viata cu tine

imi amintesc de tine,
stiu ca te iubesc,
vreau sa te iubesc,
schimba-mi viata cu tine!
fii inima mea
vreau sa ma iubesti...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Impresiile tale:

SOGNI BLU