Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.

Fara iubire suntem o mare de pulbere in oceanul vietii.
"Cinstesc in tine locul unde isi are originea intregul univers. Daca te afli in acel loc in tine si eu sunt in acel loc in mine, inseamna ca suntem un intreg". Namaste tuturor!

8 apr. 2010

Ochii tai



Am scrijelit un "te iubesc" pe-albastrul cerului, dar vantul mi l-a sters. Am scris  ca "te ador" pe nisipul albastru al marii de iubire, dar valurile mi-au sters cuvintele. Furioasa, am inceput sa-mi scriu pe inima albastra.

8 comentarii:

dmd. spunea...

http://www.metacafe.com/watch/yt-vFzybCqkSc8/dj_bluescorpion_bliss_wish_you_were

picturilacomandaPSG spunea...

Multumesc din suflet pentru link! dj blues corpions... superb cantata de pink floyd... superb!
"Ma simt abandonata in tristete" si intristata de abandonul dragostei...
Am visat la tine, la nebunia dintre noi, la clipele noastre... cum imi doresc sa fii aici, cu mine! Acelasi film al vietii noastre, aceeasi iubire, un singur dor, de tine... wish you were here... come vorrei averti qua...

Cătălina Sfetcu spunea...

Este, CLAR, una dintre cele mai frumoase declaratii de dragoste pe care Holograf le-a putut face vreodata. De altfel, e preferata mea. Multumesc, Gabriela.

dmd. spunea...

Ma bucur din suflet daca ti-a placut.Este cantata chiar de Bliss(una din cele 12)si este printre primele formatii in preferintele mele.Din pacate nu sunt mai mult de 12-15 melodii.

picturilacomandaPSG spunea...

@Catalina, Holograf, ca si Iris, este o trupa ce va dainui peste generatii de acum inainte; piese frumoase, cu mesaje care-ti alina chinurile de orice fel, un adevarat "pansament" pentru inima.

picturilacomandaPSG spunea...

@dmd, am descoperit o melodie la fel de frumoasa, cantata tot de Bliss - Long life to you my friend :

http://www.youtube.com/watch?v=9YdBU50qP04&feature=related

dmd. spunea...

Gabriela,este postata la mine pe blog la Bliss in 22ian.2010.Mai exista si un Bliss 2 pt. ca Bliss este una din formatiile favorite.Am inceput un replay cu aceasta piesa.

picturilacomandaPSG spunea...

@dmd, astazi am observat, minunate toate! numai bune de ascultat dupa o zi de munca... atat de relaxante!!!

Trimiteți un comentariu

Impresiile tale:

SOGNI BLU